Tak odpoczywałam zimą…

Cześć Wszystkim, nie spodziewałam się, że początki w tworzeniu bloga mogą okazać się tak skomplikowane :p

Samo  pisanie jest niezwykle przyjemne, w przeciwieństwie do wyboru odpowiedniego motywu, doboru koloru,  widget-ów, tak by to wszystko tworzyło spójną całość. Mam nadzieję, że z biegiem czasu wdrążę się i nie będzie sprawiało mi to takiej trudności jak dotychczas 😉

Do Wrocławia zawitała zima, na chodnikach zrobiło się biało, i aż serce rwie się do wyjazdu w góry na snowboard. Niestety z moją ręką jeszcze nie jest najlepiej bym mogła poszaleć na stoku. Pozostają jedynie zdjęcia ze Słowacji oraz z ostatniego felernego wyjazdu z Czarnej Góry.

Poniżej krótka fotorelacja 🙂


Słowacja – Ivachnova 31.12-03.01.2015r.

IMG_0367

Panorama miasta — Rużomberk


Planowo miał być, to wyjazd na stoki, niestety pogoda pokrzyżowała nam plany. Zamiast snowboardu były piesze wycieczki i totalny relaks w basenach termalnych, które wszystkim serdecznie polecam.

IMG_0426 DCIM100GOPRO

DCIM100GOPRO DCIM100GOPRO

Wracając do basenów termalnych, znajdują się w miejscowości Besenova, gdzie stamtąd blisko jest na stoki, także po aktywnym dniu regeneracja sił jak znalazł :). To raj dla Naszego ciała i duszy, ale również i dla dzieci. A zresztą co ja tu będę pisać, po prostu odsyłam Was na ich stronę Klik


17.01.2015 Czarna Góra

IMG_1080 IMG_1074 IMG_1090


Spontaniczny wyjazd, wydawało by się, że sezon zimowy rozpoczęty, ale niestety wypożyczona deska i buty najwidoczniej nie chciały ze mną współpracować i skończyło się to złamanym łokciem. Nie ma jak z początkiem sezonu go zakończyć i czekać na przyszłą zimę z garscią nowych doświadczeń :p

Rada dla początkujących snowboarderów jak ja: podczas lądowania nie wyciągajcie rąk tylko lądujcie prosto na tyłek a łapska trzymajcie przy sobie:)

Ps. I nie zapominajcie o tym żeby nie popadać w panikę podczas utraty równowagi tylko żeby sprawnie podjąć odpowiednie działania :p

A poniżej ku przestrogi filmik z udokumentowanym wypadkiem. Osobą o słabych nerwach radzę zamknąć oczy, albo po prostu odejść od monitora 😛

Skomentuj

