Wiosenne przebudzenie

IMG_0261

Aura zza okna  już od dłuższego czasu nawet w najmniejszym stopniu nie odzwierciedla pogody z przed kilku dni. Dlatego pozwoliłam sobie przypomnieć jakże ciepły, wiosenny weekend.
Dwa tygodnie temu spędziłam z K w moim rodzinnym domu, do którego uwielbiam powracać nawet na chwile. Wspólne picie kawy, długie rozmowy oraz celebrowanie razem obiadu jest czymś niezwykle dla mnie ważnym.
Wiosenne słońce  napędzało wszystkich do działania. Oczywiście K nie mógł sobie odmówić dopieszczenia swojego drona, którego złożył sam od podstaw. Dziewiczy pokaz możecie zobaczyć tutaj
Nie mogło zabraknąć kota Gustawa, który leniwie przespał całą słoneczną sobotę w domu.

W czasie kiedy tato był czymś bardzo zajęty, korzystając z okazji skrzętnie sfotografowałam rodzinkę dostojnych kotów oraz oryginalną donicę. Wolną chwilę spędza przy tworzeniu podobnych dzieł, to jest jego hobby, przy którym jak sam twierdzi relaksuje  się i odrywa choć na chwile od szarej rzeczywistości.

IMG_0235 IMG_0231 IMG_0256Wiecznie zmęczony i śpiący kocurek – Gutek


IMG_0148

IMG_0149Ostatnie poprawki przed pierwszą próbą wzniesienia

IMG_0219

IMG_0271


Wspomniane wcześniej rękodzieła mojego taty

IMG_0284

trzy koty…

IMG_0283

IMG_0277

donica zaczerpnięta stylem jońskim

IMG_0293

IMG_0294

IMG_0295

Mam nadzieje, że tato nie obrazi się za małą publikacje.


a tu jeszcze troszkę kwiatów skąpanych w promieniach słońca

IMG_0263

IMG_0260

Mam nadzieje, że na święta pogoda będzie już dla nas bardziej łaskawsza.

***

A tymczasem pora spakować walizki i jutro zawitać na święta w domu;)

2 thoughts on “Wiosenne przebudzenie

Skomentuj

