Dlaczego doba ma TYLKO 24 godziny?

Dzisiaj trochę o organizacji czasu. Postanowiłam się do Was zwrócić o małą pomoc, ponieważ może doradzicie mi w tej kwestii.

Staram się planować, ale nie zawsze sukcesywnie udaje mi się wszystko z godnie z planem załatwić. To niezwykle trudne gdyż nigdy skrupulatnie nie korzystałam z kalendarza, nie sporządzałam cotygodniowej listy zadań do wykonania po prostu jakoś funkcjonowałam bez tego.

FullSizeRender(1)

Jednak w ostatnim czasie trochę się w moim życiu zawodowym zmieniało i musiałam tez walczyć o swoje prawa, które z sukcesem udało się osiągnąć, a  dokładnie co to dowiecie się już niebawem. Niestety nie zawsze jestem konsekwentna w swoich działaniach, co jest to też widoczne na moim blogu (bardzo nad tym ubolewam, gdyż to nie brak chęci a czasu, ale chce to zmienić). Dlatego od pewnego momentu wszystkie ważne sprawy zaczęłam notować w kalendarzu na telefonie, który na szczęście jest w pełni synchronizowany z moim iPadem. Do w pełni komfortu brakuje mi tylko kalendarza, w którym również będę zapisywała swoje wszystkie wyznaczone cele, gdyż po mimo całej tej technologii najlepiej się czuje kiedy coś zapisze na papierze.

Ciekawa jestem jak uda mi się w pełni zrealizować ów postanowienie i czy faktycznie ułatwi mi to w załatwianiu i realizowaniu rożnych życiowych projektów. Jestem optymistycznie nastawiona, trzymajcie kciuki za moją konsekwentność, i mam nadzieje, że ją w końcu wypracuje.

Może to nie dwustronicowy poemat, jak niektórzy potrafią się rozpisać na określony temat, ale ta krótka informacja jest dla mnie przypomnieniem o ważnym postanowieniu, które wprowadzam w swoje życie.

Z pozdrowieniami Kasia.

Skomentuj

