Naleśniki z awokado

Dzisiaj mam dla Was przepis na naleśniki z awokado. Jeśli poszukujecie czegoś innego, lekkiego, pożywnego, zdrowego  a przede wszystkim szybkiego do wykonania, jest to idealne danie. Śmiało możecie je zrobić na obiad czy kolacje.
Zatem do dzieła!

Składniki:
100 g mąki
szczypta soli
2 jajka
250 ml mleka
olej roślinny do smażenia
Awokado (dojrzałe poznacie po miękkiej skórce)
Pieprz
2-3 łyżki oliwy z oliwek
Garść świeżej bazylii (ja użyłam suszonej)
Jeden serek biały (wykorzystałam serek wiejski)
Śmietana do dekoracji

Sposób przygotowania:
1.  Do miski wsypujemy wszystkie składniki suche tj mąka czy sól, następnie dodajemy jajka oraz 5 łyżek mleka. W trakcie mieszania dodajemy resztę mleka, miksujemy do momentu ujednolicenia ciasta.

FullSizeRender(42)
2. Powstałe ciasto naleśnikowe odstawiamy na 30 min.

FullSizeRender(43)

3. W miedzy czasie robimy nadzienie do naszych naleśników. Umyte awokado przekrawamy na pół, wyciągamy z niej pestkę, a łyżeczką wyciągamy miąższ.

4. Owoc możecie pokroić w kostkę lub rozgnieść widelcem (ja swoje rozgniotłam).

FullSizeRender(47)
5. Następnie do smaku  doprawiamy je odrobina soli i pieprzem.

FullSizeRender(48)
6. Zakrapiamy oliwą z oliwek a na koniec posypujemy bazylia, całość mieszamy.

FullSizeRender(49)
7. Na rozgrzanej patelni ( na każdy ok 2 łyżeczki oleju) smażymy naleśniki.

8. Na gotowe, cieplutkie, naleśniki nakładamy wcześniej zrobiony farsz, na który nakładamy dowolną ilość białego przyprawionego serka.

9. Zwijamy je w rulon bądź składamy na pół lub w kopertę.

10. Do smaku skrapiamy oliwą z oliwek, prószymy pieprzem. Można tez delikatnie polać śmietana ( zapomniałam kupić) i gotowe.

Smacznego! Miłego weekendu!;-)

Pozdrawiam, Kasia;)

6 thoughts on “Naleśniki z awokado

Skomentuj

