Share Week 2016, czyli kogo polecam

Cześć, czołem!Postanowiłam, że wspomogę moje ulubione Blogi, które nominuję do Share Week 2016, ale zanim je przedstawie kila słów o tej zabawie:

Share Week 2016, to już 5 edycja. Pomysłodawcą jest Andrzej Tucholski, który również prowadzi swojego autorskiego bloga pod tym samym imieniem i nazwiskiem.

Typujemy 3 ulubionych Blogerów lub Youtuberów, następnie na swoim Blogu krótko ich przedstawiamy oraz definiujemy nominację.

Ostatni krok to – wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się Tutaj i już.

Pamiętajcie, że zgłaszać można swoich ulubieńców do 3 Kwietnia!

Aha i jeszcze jedna sprawa, dajcie znać swoim faworytom, że ich nominujecie i zaproście do siebie żeby mogli przeczytać kilka ciepłych słów na swój temat;)

Jak tam u Was po Świętach? Ja swoje razem z K spędziliśmy w moim rodzinnym domu z taką różnica ze K musiał pracować. Niestety przez Home office nie dało się odczuć za bardzo Wielkanocnej magii. Spotkanie z rodziną rekompensowało wszystko. Święta juz za nami  2 kg niestety pozostały. Dlatego od jutra rzucam podjadanie ✌️😜 i wrócić trzeba do zdrowszych przyzwyczajeń.
Moimi ulubieńcami w Share Week Blog 2016, to Joulenka, the Owner Co oraz Worqshop.
Te trzy blogi, a raczej te trzy wyjątkowe osoby kryjące się pod swoimi blogami przyczyniły się do realizacji pewnych moich celów. Powoli, małymi kroczkami dążę do swoich życiowych planów.

IMG_8275
Dziękuję, Ci Julia za to, ze dałaś mi kilka cennych  wskazówek dotyczące kroju i szycia. Swoim wyzwaniem zmotywowałaś mnie do zaprezentowania mojej pierwszej uszytej rzeczy- spódnicy z koła.
Mam plany na kolejne projekty.

IMG_8277

Dziękuje, Ci Kasiu za kreatywne i innowacyjne spojrzenia na chwile, które uciekają nam przez palce, a Ty potrafisz je zatrzymać i zaczarować tak by zostały na dłużej w Projekt Life. Uświadomiłaś mi jak ważne jest powracanie do tych chwil. Dzięki Tobie zaczęłam segregować zdjęcia, które dam do druku i uwiecznia się w albumie. Twoja samorealizacja do działania i stworzenia czegoś własnego w tak młodym wielu mi imponuje.

 
IMG_8276

Kasiu, dziękuje za cenne wskazówki dotyczące życia oraz rozwoju osobistego za granica. Udowodniłeś ze w każdym zakątku świata można dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości zrealizować plan o własnej działalności. Uchylasz swym czytelnikom nieba. Ciesze się, że utworzyłeś Canal na YT , w którym min opowiadasz o tym gdzie i co można interesującego zobaczyć w niekonwencjonalny sposób.


Gdyby można było polecić więcej blogów to do tej listy z chęcią dodałabym:

Kameralna – u Dorotki można się odprężyć, zanurzyć przy ciekawych postach o Slow Life, to styl życia, którego kwintesencją jest balans, harmonia wyborów.

Pani Swojego Czasu – Olę podziwiam za szlachetność i wielkoduszność serca w które wkłada w mobilizacje innych kobiet do tęgo by dążyły do swoich marzeń, celów. Dzięki Tobie staram się być asertywna w swoich postanowieniach i urzeczywistniać swoje pomysły na lepsze jutro. Nie zawsze mi to wychodzi, mimo potknięć podnoszę się i idę dalej.

Dziewczyny dziękuje, że jesteście i życzę Wam oraz sobie wiele sukcesów na zawodowej jak i prywatnej ścieżce.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Udanego tygodnia, Kasia.

2 thoughts on “Share Week 2016, czyli kogo polecam

Skomentuj

