Lekkie Ciasto jogurtowe z jablkami

Cześć, czołem! Dzisiaj zaserwuje Wam Lekkie ciasto jogurtowe z jabłkami. Jest lekkie, smaczne a co najistotniejsze, to to, że nie zabiera sporo czasu:) Zatem podciągnijcie rękawy i do dzieła!

Składniki:
4 jabłka
2 łyżki miodu
1/2 dużego jogurtu naturalnego lub jeden cały mały
3/4 szklanki Wrocławskiej Mąki krupczatki
1/4 Wrocławskiej Mąki Tortowej
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 cukier waniliowy

Sposób wykonania:
1. Ubijamy jajka z miodem i cukrem waniliowym na puszysta masę.


2. Następnie dodajemy szklankę mąki, jogurt naturalny, oraz proszek do pieczenia.

FullSizeRender(89)
3. Obieramy umyte jabłka po czym kroimy je w kostkę, skrapiamy cytryną by nie sczerniały.


4. Pokrojone owoce wrzucamy do masy i mieszamy ŁYŻKĄ nie mikserem, bo piana wam opadnie i ciasto Wam nie urośnie jak moje. Zapomniałam się i zmiksowałam a piana raz dwa opadła.

FullSizeRender(91)
5. Przelej ciasto do formy, ja użyłam okrągłej do tarty. Przed nałożeniem wysmaruj tłuszczem spod i posyp bułka tarta żeby się nie przypiekło. Wierzch ciasta posypałam dwoma garściami wiórek kokosowych.

6. Do rozgrzanego, do 180*C piekarnika wrzuć ciasto i piecz przez ok 40 min.
7. Po wyjęciu i ostudzeniu posyp je cukrem pudrem.

Smacznego!

Pozdrawiam, Kasia 🙂

PS. W tym tygodniu ukarze się również reportaż z „Be Guest Thaicookingclass„, które miało miejsce 10 kwietnia w Browarze Mieszczańskim we Wrocławiu.

4 thoughts on “Lekkie Ciasto jogurtowe z jablkami

Skomentuj

