słoikowe pyszności

Cześć, czołem! Dzisiaj w moim lunch-owym menu gości Owocowa Rozkosz serwowana w słoiku.

A oto jak przyrządzić:

Składniki:

jogurt naturalny Zott (bez laktozy)

miód

płatki śniadaniowe (Nestle Cheerios Oats)

płatki owsiane i pszenne (można je wcześniej zalać wodą by nieco spęczniały)

świeże owoce, tu pełna dowolność (ja wykorzystałam banana, jeżyny, maliny)

siemię lniane

owoce goi

suszona żurawina

do posypania wiórki kokosowe

słoik

 

Sposób wykonania:

  1. Do słoika (na oko) wsypałam  płatki Nestle, następnie polałam je miodem.
  2. Naprzemiennie z owocami dodaj jogurt (1/2)  oraz siemię lnianego (max dwie łyżki).
  3. Na sam wierzch udekorowałam suszonymi owocami i wiórkami kokosowymi.
  4. Gotowe! Prawda, że proste? A smakuje obłędnie!IMG_0308

Smacznego!

Pozdrawiam, Kasia;)

 

2 thoughts on “słoikowe pyszności

Skomentuj

