Nowa miłość – Brita Fill&GO Vital

Cześć, czołem! Powiem Wam w sekrecie, ze świat oszalał!:-p tak, tak na punkcie aplikacji Pokemon Go,też (na szczęście nie pochłonęła mnie ta gra żywcem), ale nie o tym tu mowa. Odkryłam- Brita Fill & Go Vital, po Internetowym szumie jakie wywołała ta marka społeczeństwo przyzna mi racje, że to innowacyjny produkt – przenośny filtr na wodę. Można zabrać go dosłownie wszędzie: do pracy, na spacer, do szkoły, na piknik, na wycieczkę, w podroż, gdzie tylko chcesz!
Zawsze miałam problemy z nawodnieniem organizmu w szczególności w pracy, po mimo moich chęci tych płynów wypijałam zdecydowanie za mało, bo zaledwie dwie szklanki czasami nawet i jedną, nie wliczając tu kawy.
Dziękuje marce Brita, bo dzięki niej mój organizm poczuł się lepiej;) Bałam się, że nic to nie zmieni, że nie będę miała czasu chwycić za butle. Miło się zaskoczyłam. W trakcie pracy nie odstępuje jej na krok, ale też nie zaniedbuje swoich obowiązków 😉 Mam czas żeby ją napełnić, bo wystarczy wlać wodę z kranu i gotowe!
Teraz zamiast jednej 200ml szklanki (no możne maks dwóch + kawa) wypijam średnio 3 butelki, co daje mi 1,8l w czasie pracy (butelka ma 0,6l pojemności) i dodatkowo jeszcze jedną do końca dnia. Niby nic a jak pozytywnie wpływa na stan zdrowia, bo nawodniony organizm to szczęśliwy organizm😄🙌🏻.

IMG_1448IMG_1447IMG_1446IMG_1444IMG_1442


Teraz kilka słów o instrukcji obsługi:

– przed pierwszym użyciem należny umyć płynem butelkę, lub wrzucić do zmywarki do 50*C;
– następnie wypakować filtr z wieczka i zanurzyć w szklance lub miseczce wody przez 5min. Kiedy filtr zacznie unosić się na powierzchni wystarczy, że przyciągniesz go łyżeczką by pozostał na dnie;
– po upływie wskazanego czasu umieszczasz go pod „dzióbkiem” do picia, następnie je łączysz z zamykaną częścią;
– całość przekręcasz do butelki i gotowe!
– proces filtracji następuje w trakcie picia.


•Po tygodniu korzystania powinniśmy wyczyścić filtr (czynności jak wyżej).
• filtr nadaje się do wymiany po miesiącu eksploatacji lub po wypiciu 150l wody.
Czyli jeśli średnio wypijam 4 butelki – 4×0,6l =2,4l  (mogę być z siebie dumnaj- mój  mały zdrowotny sukces✌️), dziennie.

Przyjmijmy, że miesiąc ma 30 dni = 72l wypitej wody, więc pozostało nam jeszcze niecała połowa wskazanego zalecenia wymiany. Spokojnie starczy na 2 miechy👍🏻.
Kiedy jednak wybije „godzina 0” musisz się udać do najbliższego sklepu AGD/RTV, i zapolować na filtr. W opakowaniu znajdują się 3 sztuki za 39,90. Na początku przeraziła mnie ta cena, ale po szybkiej kalkulacji doszłam do wniosku, że jest to na prawdę atrakcyjna oferta.
Jeśli chcecie poczytać lub zakupić Fill & Go Vital, odsyłam Was na ich stronę.

Nie zapominajmy o szlachetnej akcji Brita! Z myślą o zdrowie Naszej Matki Ziemi stworzyli butelkę z filtrem, ma nakłonić do zmniejszenia plastikowych odpadów a jednocześnie pozwala zasilić Twoją „świnkę skarbonkę”, ponieważ koszt jednej filtrowanej wody wynosi 0,16 gr,  30 dni =19,20 zł.

Mnie ona przekonała a Was?
Piszcie w komentarzach co o niej sądzicie 😊

Pozdrawiam, Kasia.

10 thoughts on “Nowa miłość – Brita Fill&GO Vital

  1. Nie używałam akurat butelki Brita, ale w butelkach z filtrem jestem absolutnie zakochana. To świetny gadżet pomagający pamiętać o tym, żeby nawadniać organizm. Czy ta butelka jest szklana? Zastanawiam się czy nie jest ciężka. Ja korzystam ostatnio z butelki plastikowej.

    Polubienie

  2. Wymienisz filtr co dwa miesiące, czy mimo że nie wypijasz 150 l wymieniasz co miesiąc? Właśnie zastanawiam się, która butelkę filtrujacą wybrać i na temat tej znalazłam informacje, że filtr należy wymieniać co tydzień i powiem szczerze, że zglupiałam.

    Polubienie

Skomentuj

