Akcja reaktywacja

Cześć kochani, dawno mnie tu nie było. Wstyd mi, że tak to zaniedbałam . Wiele się wydarzyło i jeszcze wiele wydarzeń przede mną.
To co najistotniejsze, chciałam Wam przekazać, iż ruszam z kopyta i nie zawaham się ponownie zawiesić swojej przestrzeni. Dalej będę dzielić się z Wami nowinkami, które są godne  uwagi oraz zamierzam wprowadzić więcej tematów związanych z moim zawodem – pedagoga specjalnego.
Przez ten rok mogłam lepiej rozwinąć się w tym kierunku, co sprawiło mi ogromną frajdę. Pracując jako nauczyciel wspomagający mogłam z bliska „dotknąć” wiele problemów, które widzi tylko nauczyciel specjalny. Uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego wymagają wyjątkowego wsparcia nie tylko edukacyjnego, a przede wszystkim emocjonalnego, bo to właśnie z emocjami muszą przezwyciężać wiele trudności.
Mogłabym tak pisać bez końca, ale to nie artykuł o mojej pracy, tylko ponowne przywitanie się z Wami i krótka zapowiedź tego o czym chciałabym się z Wami z chęcią podzielić.;)W każdy wtorek pojawiać się będą nowe wpisy.
Jeśli nasuną się Wam jakieś pytania, to śmiało  zachęcam do zadawania na pewno odpowiem.
Ogromnie ciesze się, że nastal czas wakacji i wzmożonego odpoczynku. Niestety to lato coś w tym roku nie jest przychylne, ale cóż poradzić nie można mieć przecież wszystkiego.
Macie jakieś plany na wypoczynek? Ja swój urlop spędzam głownie we Wrocławiu. Założyłam sobie cel:

  • robić to, na co nie było czasu w roku szkolnym. A mianowicie:
  • skończyć czytać książki, których nie przeczytałam do końca,
  • wysypiać się,
  • zacząć regularnie ćwiczyć (po ostatnim ataku bólu pleców najskuteczniej sprawdza się joga),
  • intensywna nauka języka angielskiego i hiszpańskiego (rozpoczęłam kurs internetowy z multikurs.pl z Profesorem Henry, podobno dobrze przygotowuje do egzaminów, ale o tym porozmawiamy jak w pełni ukończę kurs, to zdam relacje),
  • oddać się hobby- więcej rysować i zacząć malować akwarelami,
  • przyozdobić balkon na lato.

Wiele planów i pomysłów zobaczymy ile uda się osiągnąć.

Aktualnie wypoczywamy u moich rodziców, a w sierpniu kierunek Lubelszczyzna.
Może jeszcze uda się tez gdzieś w lipcu wyskoczyć na kilkudniowe wakacje…

a tymczasem krótka letnia fotorelacja:

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_ddUNADJUSTEDNONRAW_thumb_daUNADJUSTEDNONRAW_thumb_d7UNADJUSTEDNONRAW_thumb_d4UNADJUSTEDNONRAW_thumb_cdUNADJUSTEDNONRAW_thumb_c8UNADJUSTEDNONRAW_thumb_afUNADJUSTEDNONRAW_thumb_238UNADJUSTEDNONRAW_thumb_226UNADJUSTEDNONRAW_thumb_216UNADJUSTEDNONRAW_thumb_123UNADJUSTEDNONRAW_thumb_98UNADJUSTEDNONRAW_thumb_96UNADJUSTEDNONRAW_thumb_22bUNADJUSTEDNONRAW_thumb_20cUNADJUSTEDNONRAW_thumb_19cUNADJUSTEDNONRAW_thumb_9dp1p6aLXsRZWb6VNrH2DxKQ_thumb_223UNADJUSTEDNONRAW_thumb_1d4UNADJUSTEDNONRAW_thumb_1e7UNADJUSTEDNONRAW_thumb_7a
PS. Więcej informacji na mój temat znajdziecie w zmodernizowanej  zakładce „o mnie” oraz zapraszam na portale społecznościowe.

4 thoughts on “Akcja reaktywacja

Skomentuj

