Drugie Życie Słoika

Korzystając z okazji, że choruje (co nie jest fajne) i siedzę w domu, pokażę Wam jak w prosty sposób można upiększyć wystrój pokoju/łazienki.

Do tego potrzebne będą:

  • słoik, (najzwyklejszy domowy, po dżemie czy jakiś innych zaprawach);
  • sznurek ozdobny;
  • nożyczki;
  • pistolet do kleju na gorąco;
  • podkładkę, żeby nie pobrudzić stołu/podłogi.

Aa i trochę cierpliwości jeśli robicie to pierwszy raz taj jak ja😜✌️
Może nie wyjdzie zbyt perfekcyjnie jak z Pinterest czy innych stron, ale za to ile satysfakcji, że się coś zrobiło samemu😄
PS. Moja rada: nie przyklejajcie całego sznurka tylko wystarczy punktowo. Nie będzie wtedy tak widoczny klej (ja niestety za późno na to wpadłam, ale na przyszłość będę wiedzieć jak robić by wyglądało to lepiej).
Poniżej kilka fotografii obrazujących proces twórczy;)

FullSizeRender(28)

FullSizeRender(27)

FullSizeRender(26)

FullSizeRender(25)

IMG_3921

a oto efekt końcowy – niby nic wyszukanego, ale przynajmniej mam lepszy dostęp do akcesoriów kosmetycznych:)

Polecam, Kasia.

5 thoughts on “Drugie Życie Słoika

Dodaj komentarz