Oskarowy triumf – Ida

ida-website-oscar


Cześć, jak minął Wam weekend i powrót do codziennych obowiązków? Swój wolny czas spędziłam w domu rodzinnym i z najbliższymi. Spontanicznie wybrałam się z przyjaciółkami do Naszego miejskiego ,,Kina Słońce” na 50 twarzy Greya, ale o tym jakie wrażenie wywarł na mnie film i co w tajemnicy przed kimś skrzętnie sfotografowałam napisze jutro, a dzisiaj skupię się nad wyjątkową dla Nas Polaków Oscarową Nocą.

Przyznam się bez bicia, że niestety jej nie oglądałam, ale brak telewizji w mieszkaniu mi to uniemożliwił. Słyszałam, że jedna z polskich stacji nie relacjonowała tak jak powinna to zrobić, na szczęście konkurencja w pełni się spisała. Moim zdaniem powinni to lepiej zorganizować, ale nie mnie to oceniać gdyż nie śledziłam relacji na żywo.

Tak, mamy najważniejszą z nagród filmowych! Pierwsze co po przebudzeniu sięgnęłam po iPada, gdyż musiałam się dowiedzieć jaki był tego finał. Po prostu wyśniłam sobie tą statuetkę dla ,,Idy”. Podczas oglądania fragmentu filmu z chwilą przyznania jej reżyserowi Pawłowi Pawlikowskiemu wzruszyłam się do łez. W takich chwilkach, kiedy Polacy zostają wyróżnieni, aż serce drży z dumy. 

A co uważacie na temat kreacji Agaty Kuleszy i Agaty Trzebuchowskiej? Moim zdaniem wyglądały zjawiskowo, niczym nie odstawały od Hollywoodzkich gwiazd. Obie postawiły na polskich projektantów.

kulesza-trzebuchowska-pt-03

Agata Kulesza miała na sobie niezwykle ozdobną suknie projektu Macieja Zienia.

00040FM0WD13CHFN-C116

Agata Trzebuchowska ubrana była w kreacje marki Horror!Horror!

Nie można też tu zapomnieć o reżyserze, Pawle Pawlikowskim, któremu jakże do twarzy było ze złotą statuetką. 

20796ae4-bb34-11e4-96d8-0025b511226e

Miejmy nadzieję, że nie skończy się na jednej oscarowej nagrodzie i w kolejnych latach będziemy nie raz odbierać te najważniejsze wyróżnienie.

z17470292AA,Pawel-Pawlikowski-z-Oscarem

Nie mogłam się powstrzymać od dodania tego zdjęcia. Czyż, to nie uroczy widok z cieszącego się jak dziecko polskiego reżysera z otrzymanej najważniejszej filmowej nagrody?:-p 

Nie omieszkam też dodać słów P. Pawlikowskiego: ,,Nie wiem, jak się tu dostałem, zrobiłem czarno-biały film o potrzebie spokoju, wycofania się ze świata i kontemplacji. I oto jestem, w tym zgiełku, w centrum światowej uwagi. To fantastyczne, życie jest pełne niespodzianek” Ta jakże płynąca prosto z serca przemowa obiegła cały świat, która bardzo pozytywnie została odebrana.

1 thoughts on “Oskarowy triumf – Ida

Dodaj komentarz